Menu

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Poskytovatelem služeb je: Michal Branda IČO: 19661967, Dašická 1769, 53003 Pardubice.
  2. Poskytovatel organizuje vzdělávací aktivity prezenčně nebo online (dále také jen „Aktivita“ „Aktivity“).
  3. Tyto Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Poskytovatele a účastníka Aktivit (dále také jen „Klient“).
  4. Tyto Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem. Odporují-li individuálně sjednané podmínky ustanovením těchto Obchodních podmínek, mají individuálně sjednané podmínky přednost.

II. PŘEDMĚT PLNĚNÍ – POSKYTOVANÉ SLUŽBY

  1. Poskytovatel organizuje a nabízí následující druhy Aktivit: doučovací kurzy pro děti, mládež a dospělé, mimoškolní doučování předmětů základních a středních škol a přípravu na přijímací zkoušky
  2. Předmětem plnění je poskytnutí služeb doučování a lekcí v rámci nabízených druhů Aktivit dle aktuální nabídky Poskytovatele a/nebo dle požadavků Klienta a za podmínek uvedených v těchto Obchodních podmínkách nebo ve smlouvě mezi Poskytovatelem a Klientem.
  3. Klient se zavazuje poskytnout Poskytovateli veškerou nezbytnou součinnost potřebnou pro plnění smluvních závazků Poskytovatele.
  4. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu Klientova lektora v nutných případech, bez nároku na refundaci.
  5. Délka jedné vyučovací lekce je 45 minut.
  6. Poskytovatel těchto služeb neposkytuje záruku a nepřebírá odpovědnost za to, že Klient vykoná jakékoli testy či zkoušky úspěšně. Předmětem plnění je tedy pouze poskytnutí možnosti využít činnosti spočívající ve vzdělávání a doučování.

III. VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU

  1. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Klientem vzniká potvrzením nabídky, kterou Poskytovatel zašle emailem Klientovi na základě Klientovy poptávky, ve chvíli Klientova potvrzení nabídky emailem nebo uhrazením první faktury za smluvenou Aktivitu.
  2. Bez udělení souhlasu s těmito Obchodními podmínkami není možné smlouvu mezi Poskytovatelem a Klientem uzavřít.
  3. Klient bere na vědomí, že Poskytovatel není povinen uzavřít s Klientem smlouvu, a to zejména s osobou, jež se vůči němu dopustila podstatného porušení povinnosti vyplývající z jakéhokoliv existujícího či již zaniklého závazku.
  4. Klient souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku pro veškeré činnosti vedoucí k uzavření smlouvy mezi Poskytovatelem a Klientem. Náklady vzniklé použitím prostředků komunikace na dálku si Klient hradí sám.

IV. CENA A ZPŮSOB ÚHRADY

  1. Cena za Aktivity je vždy nastavena individuálně na základě požadavků klienta. Poskytovatel sdělí emailem Klientovi platební podmínky.
  2. Platba probíhá převodem na účet, QR platbou, případně hotově na určeném místě.

V. PŘEKÁŽKY NA STRANĚ KLIENTA

  1. Pokud se Klient nemůže zúčastnit domluvené Aktivity dle odsouhlaseného harmonogramu, oznámí Poskytovateli tuto skutečnost písemnou formou (emailem) a to minimálně 24 hodin před zahájením lekce. V opačném případě lekce propadá.
  2. Smluvní vztah mezi Klientem a Poskytovatelem končí dnem odeslání potvrzení o přijetí oznámení Klientovi, nejpozději však třetí pracovní den po prokazatelném doručení oznámení Klienta Poskytovateli.
  3. Pokud se Klient neúčastní skupinového kurzu, nevzniká nárok na vrácení uhrazené částky za kurz ani jeho části (to i v případě včasné omluvy).

VI. PŘEKÁŽKY NA STRANĚ POSKYTOVATELE

  1. Poskytovatel je oprávněn u nabízených Aktivit stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků u dané Aktivity nedosáhne této hranice, je Poskytovatel oprávněn Aktivitu zrušit. Smluvní vztah mezi Klientem a Poskytovatelem v takovém případě končí dnem, kdy je Klientovi doručeno písemné oznámení o zrušení Aktivity.
  2. Poskytovatel je oprávněn zrušit Aktivitu i z jiných objektivních důvodů. O této skutečnosti neprodleně písemně informuje Klienta. Smluvní vztah mezi Klientem a Poskytovatelem v takovém případě končí dnem, kdy je Klientovi doručeno písemné oznámení o zrušení Aktivity.

IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Veškeré právní vztahy mezi Poskytovatele a Klientem se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění. V případě existence mezinárodního prvku strany budou české soudy jako fórum rozhodné pro řešení sporů, přičemž místní příslušnost soudu se bude řídit obecným soudem Poskytovatele.
  2. Tyto Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce, případné překlady mají pouze informativní charakter.
  3. Klient nesmí bez výslovného písemného souhlasu poskytovatele v obchodních záležitostech, zejména týkajících se aktuálně poskytované služby, kontaktovat přímo lektora.
  4. Klient nesmí s lektorem projednávat záležitosti týkající se finančních a obchodních podmínek služby a je povinen neodkladně informovat poskytovatele o jakémkoliv novém ujednání s lektorem.
  5. Veškerá komunikace související se smluvním vztahem mezi Poskytovatelem a Klientem musí být ve styku mezi Poskytovatelem a Klientem v písemné podobě:
    • elektronickou cestou prostřednictvím e-mailu (zpráva se považuje za přijatou okamžikem přijetí na server příchozí zprávy)
    • prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (zpráva se považuje za přijatou okamžikem převzetí zásilky adresátem)
    • osobně (zpráva se považuje za přijatou okamžikem převzetí písemností adresátem)
  6. Kontaktní údaje na provozovatele jsou:
    • email: [email protected]
    • telefon: +420 720 373 400
    • korespondenční adresa: Dašická 1769, 530 03 Pardubice
  7. Pokud by se stalo některé ustanovení těchto Obchodních podmínek neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, zůstává platnost, účinnost nebo vymahatelnost ostatních ustanovení Obchodních podmínek nedotčena.
  8. Znění těchto Obchodních podmínek může Poskytovatel jednostranně měnit či doplňovat. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá za dobu účinnosti předchozího znění Obchodních podmínek. Aktuálně platné obchodní podmínky jsou zveřejněny na Webových stránkách.

Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1.10.2023